Nyertes pályázataink bemutatása
Frissítve:
TÁMOP 3.1.4./08./2.
Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – innovatív intézményekben
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg.
Közreműködő Szervezet:
Oktatási és Kulturális Minisztérium Támogatáskezelő Igazgatósága,
1055 Budapest, Bihari János u. 5.
Telefon: 1/301-3200
www.okmt.hu
Tudnivalók a projektről
Mit jelent a TÁMOP mozaikszó?
Társadalmi Megújulás Operatív Program
Mi a lényege?
A nevelő-oktató munka során kiemelten figyelembe kell venni:
- az egyéni képességeket,
- az azonos esélyek biztosítását,
- a kulcskompetencia-területek fejlesztését,
- az új, korszerű oktatási programok bevezetését, adaptálását,
- az integrációs nevelést,
- az önálló intézményi innovációt,
- a készségközpontú oktatást, melyek együtt az iskolában folyó munka tartalmi szabályozói lesznek.
Milyen újdonságai lesznek?
Újszerű tanulásszervezési eljárásokat vezetünk be.
A projektben részt vevő pedagógusok a legkorszerűbb módszertani-metodikai ismereteket sajátítják el a továbbképzéseken, és ezeket fogják alkalmazni a munkájukban.
Modernizálódik az eszközparkunk, az oktatásban elterjed a infokommunikációs technikák alkalmazása.
Mindenki részt vesz a saját tananyag-fejlesztési, pedagógiai koncepciójának kidolgozásában, segédanyagok, értékelési eszközök készítésében is.
Újszerű tanulásszervezési eljárásokat vezetünk be, alkalmazzuk a kooperatív tanulási technikákat, a projektmódszert, témaheteket szervezünk.
Módszertani tapasztalatszerzés során pedagógusaink eljutnak olyan iskolákba, ahol már eszerint tanítanak, átveszik a legjobb megoldásokat, s ezeket továbbfejlesztik.
Milyen eredményekre számíthatunk?
Multikulturális és interkulturális tartalmakkal egészül ki tanulóink magyarságismerete.
A jövőbe fektetünk, hogy gyerekeink majd egy élhetőbb, jobb, korszerűbb világban is otthonosak legyenek, személyiségüket kibontakoztatva boldog, elégedett, sikeres európai polgárokká váljanak.
A pillanatnyilag a projektben dolgozó 15 pedagógus innovatív tevékenysége az egész nevelőtestület tevékenységére pozitív hatással lesz, és a következő években kiteljesedik, valamennyi tanulócsoportra érvényes lesz a még csak kisebb kört érintő új típusú tanítás és tanulás.
TÁMOP 3.1.5./09./A/2.
Pedagógusképzések (a pedagógiai kultúra korszerűsítése, pedagógusok új szerepben)
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg.
Közreműködő Szervezet:
ESZA Társadalmi Szolgáltató Nonprofit Kft.,
1134 Budapest, Váci út 45. "C" épület
Levélcím: 1385 Budapest, Pf. 818.
Telefon: (061) 298-0500
www.esza.hu
A projekt műszaki adatai:
Kedvezményezett: Kaposvári Egyetem Gyakorló Általános Iskola és Gimnázium, 7400 Kaposvár, Béke u. 75.
A projekt címe: Képzett tanárok, sikeres oktatás a Kaposvári Egyetem Gyakorló Általános Iskola és Gimnáziumban
Azonosítószám: TÁMOP-3.1.5-09/A-2-2010-0278
A projekt időtartama: 2010.08.01 - 2012.07.31.
Az Európai Unió és a Magyar Állam által nyújtott támogatás összege: 12 826 600 Ft.
A pályázat célja a pályázati felhívás alapján:
Az új tanítási és tanulási módszerek megjelenése, a hagyományos pedagógusszerepek megváltozása, az informatika, stb. egyaránt nagy kihívást jelentenek a pedagógusok
és az oktatók számára. Az új körülményekhez való gyors alkalmazkodáshoz, az oktatás színvonalának emeléséhez, és az oktatási szolgáltatások széleskörű
bevezetéséhez a pedagógusok kiterjedt és intenzív módszertani és szakmai fejlesztésére van szükség.
Jelen pályázat keretében az osztálytermi gyakorlaton túl a fejlesztéseket megerősítő, támogató, oklevéllel vagy oklevél betétlappal záruló képzések
kerülnek támogatásra a felsőoktatás rendszerében, melyek olyan szakmai, szakértői területekre készítik fel a közoktatási intézményekben dolgozó pedagógusokat,
amelyek a fejlesztések implementációs folyamatait támogatják, illetve a pedagógiai program hatékony, minőségi megvalósítását garantálják.
A közoktatás modernizációjának végrehajtására csak kompetencia alapú és integrált szemléletű korszerű pedagógiai módszereket alkalmazni tudó pedagógusok képesek.
A pályázat fő célja: az oktatás hatékonyságának, eredményességének javítása.
A 2011-2012-es tanév munkaterve
Letöltés [63KiB PDF]
DDOP-3.1.2/A-14-2014-0004
A Kaposvári Egyetem Gyakorló Általános Iskola és Gimnázium sportinfrastruktúrájának és energetikai rendszereinek fejlesztése
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Regionális Fejlesztési Alap társfinanszírozásával valósul meg.
Közreműködő Szervezet:
Dél-Dunántúli Regionális Fejlesztési Ügynökség,
7621, Pécs, Mária u. 3.
Telefon: 72/513-760
http://www.deldunantul.com
Tudnivalók a projektről
Mit jelent a DDOP mozaikszó?
Dél-Dunántúli Operatív Program
A projekt időtartama: 2015.06.04 - 2015.11.30 (2014.11.26 - 2015.11.30)
A megvalósulás helyszíne: Kaposvári Általános Iskola és Gimnázium 7400 Kaposvár, Béke utca 75.
Projekt költségvetése: 428 750 500 Ft
Projektmenedzsment
- Projektvezető: Weisz Zoltán (KE-KLIK)
- Pénzügyi vezető: Nagybocskai-Taradán Lívia (KE), Sinka Szilvia Krisztrina (KLIK)
- Projektasszisztens: Bálint János Zoltánné (KE), Tornai László (KLIK), Frányó Tamás (KLIK)
A projekt célja / a projekt rövid szakmai tartalma
A projektre a Kaposvári Egyetem Gyakorló Általános Iskola és Gimnáziumában kerül sor, a megye legnagyobb 14 év
alatti tanulói létszámával rendelkező, egyetlen köznevelési sportiskolájában. A fejlesztés a leromlott állapotú iskolaépület komplex
energetikai felújítására, akadály- és azbesztmentesítésre, egy új fejlesztő terem kialakítására és a mindennapos testnevelés
infrastruktúrájának megteremtésére irányul (az udvari sportpályák és játszóudvar felújításával, a régi műfüves pálya lefedésével).
A beruházás céljai
- Cél az épített környezet fejlesztése annak érdekében, hogy a gyermekek optimálisabb, egészségesebb, teljes mértékben befogadó oktatási környezetben tanuljanak. A cél érdekében a leromlott állapotú iskolaépület komplex energetikai fejlesztésére kerül sor (nyílászárók, szigetelés, épületgépészet) és egy napelemes rendszer kerül telepítése. Fontos célkitűzés még az épített környezet fejlesztése kapcsán az épület azbesztmentesítése és akadálymentesítése.
- Célkitűzés a különböző HEFOP és TAMOP pályázatok keretében, az elmúlt 10 évben megújított tartalmi és módszertani programokhoz 100%-ban illeszkedő korszerűsített feladatellátási hely létrehozása, a méltányos oktatási környezet alapkövetelményeinek figyelembe vételével. Szocializációt, mozgásfejlesztést segítő helyiség kerül kialakításra a meglévő melegítő konyha áthelyezésével. Így a meglévő épületrész átalakítása és felújítása révén (300 m2) szabadidős és sportfoglalkozásokra alkalmassá tett helyiséget kapunk.
- Cél a nemzeti köznevelésről szóló 2011. évi CXC. törvény (Köznevelési tv.) szerinti mindennapos testnevelés infrastrukturális és eszköz feltételeinek megteremtése a megye legnagyobb 6-14 éves tanulói létszámmal rendelkező és egyetlen köznevelési típusú sportiskolai feladatokat is ellátó intézményében. Cél a balesetveszélyesen rossz állapotban lévő udvari sportpályák és játszóudvar felújítása (játszóudvar füvesítés, pihenőrész kialakítás, burkolás (gumitégla), kerítés mázolása, javítása, a sportudvaron a már meglévő műfüves pálya lefedése (csarnok építése, fűtéssel). A sportudvaron a kosárlabda pálya öntött gumi pályaszerkezetének kialakítása a cél.
A beruházás műszaki tartalma
- A projekt révén a gyermekek részére optimális, egészséges, befogadó oktatási környezet és sport infrastruktúra kerül kialakításra. A 35 éve épített és 16 éve bővített épület állapota nagyon leromlott, energetikai rendszere elavult (35 éves) szigetelése nem megfelelő. Az épület jelenleg nem akadálymentesített és azbesztmentes. A projekt az összes felsorolt problémát orvosolja. A projektelem műszaki tartalma:
- ISKOLA ÉPÜLET ENERGETIKAI FELÚJÍTÁS: az épület alapvetően paneles rendszerben készült, meglehetősen nagy, tagolt homlokzati felületekkel. A homlokzatokon a nyílászáró / tömör homlokzati felület arány a megszokottnál sokkal nagyobb. A kereszt közlekedőhöz közel eső részben földszinti beépítéssel helyezték el a tornatermet, könyvtárat és az étkezőt. Későbbiekben a lapostető fölé acél szerkezettel új tetőtér került kialakításra magastető alkalmazásával. A szárnyak végén lépcsős visszalépéssel az 1. és 2. emeleten teraszokat alakítottak ki. Az épület szerkezetei a mai energetikai követelményeknek egyáltalán nem felelnek meg. A homlokzati tagoltság (homlokzati bordák), és a nyílászáró felületek relatív magas aránya miatt az épület meglehetősen rossz energetikai paraméterekkel rendelkezik. A tervezett felújítással a határoló szerkezetek átfogó koncepcionális felújítását követően az épület minősége energetikai szempontból jelentős javul. A közlekedő folyosók nyílászáróinak felületét a felére csökkentve, a fűtési rendszerben eszközölt, minimális beavatkozással elérhető mérsékelt szabályozhatóságot biztosítva, jelentős energia megtakarítására van mód. Az épület egyedi kialakítása miatt (látszó bordás szerkezet), fokozott körültekintéssel kell a felújítást elvégezni, elkerülve a hőhidas szerkezetek kialakulását. Az energetikai felújítással kapcsolatban energetikai szakvélemény készült, ami a pályázat műszaki dokumentációjában megtalálható.
- ISKOLA ÉPÜLET AKADÁLYMENTESÍTÉS: az épület megközelítése jelenleg nem akadálymentes. A főbejáratnál megközelítve az épületet, a földszint sem közelíthető meg akadálymentesen. Az épület akadálymentes megközelítésének érdekében a főbejáratnál, épületen belül a 4 db lépcsőház egyikének helyén 675 kg teherbírású, 2 oldali bejárattal rendelkező akadálymentesítésre alkalmas felvonó létesül. A felvonó az utcai járdaszinttel azonos szintről megközelíthető, egyéb akadálymentesítő eszköz telepítése nem szükséges. A telepítendő felvonóval elérhetővé válik a pinceszint, a földszint és a további 3 emeleti szint is. A pinceszinten illetve az 1 emeleten akadálymentes mosdó kialakítása lehetséges. Az iskola bejáratától a felvonóig, illetve az akadálymentes mosdókig vezetősáv kialakítása szükséges. Az épületben a szükséges helyeken piktogramok elhelyezése szükséges. Az udvar megközelítését szintáthidaló rámpák beépítésével lehetséges. A létesített új műfüves csarnok az udvar szintjéről akadálymentesen megközelíthető.
- AZBESZTMENTESÍTÉS: A földszinti födém alulról azbesztet tartalmazó hőszigeteléssel van kialakítva (A szárny és D szárny összesen 490 m2). Az energetikai fejlesztést megelőzően, a veszély hulladékként nyilvántartott azbeszt tartalmú anyagok szakszerű eltávolítása szükséges.
- NAPELEMES RENDSZER TELEPÍTÉSE: az energiaköltségek csökkentése érdekében az iskolában napelemes rendszer kiépítése vált szükségessé. Az épület K-Ny-i tengelyében lévő épületszárny D-i tájolású tető felülete a napelemek telepítésére alkalmas. Tájolása és dőlésszöge a telepítés céljára ideális. A telepítendő rendszer inverterek beépítésével elektromos hálózatba tápláló kialakítású lesz. A tervezett rendszer 190 db 250 W-os polikristályos napelem telepítését és 4 db 10 Kw-os inverter telepítését foglalja magába. A tervezett rendszer elvárt éves energia hozama (figyelembe véve a tető adottságait): min. 48 000 kilowattóra. Ez a teljesítmény jelentősen hozzájárul az épület fogyasztásának csökkentéséhez.
- A második projektelem révén az átalakítással létrejövő új (300 m2) szabadidős és sportfoglalkozásokra alkalmas helyiséget a korábban a különböző HEFOP és TAMOP pályázatok keretében megújított tartalmi és módszertani programokhoz kapcsolódóan lehetne használni, a szakmai programok hatékonysága így tovább növekedne.
FEJLESZTŐ TEREM KIALAKÍTÁSA: a főépület kereszt közlekedőhöz közel eső földszinti részében az étkező és jelenleg üzemelő melegítő konyha. A melegítő konyha épületszárba történő áthelyezésével lehetőség nyílik a földszintes épületrész fejlesztő teremmé történő átalakítására. A helyiség a 295 m2-es összefüggő területével megfelelő teret biztosít különböző fejlesztő képzések, mozgásfejlesztő foglalkozások megtartására. A helyiségben burkolatok cseréje és a felületek festéssel, mázolással történő felújítása is szükséges.
- Végezetül a harmadik projektelem révén megteremtődne a köznevelésről szóló 2011. évi CXC. törvény (Köznevelési tv.) szerinti mindennapos testnevelés infrastrukturális és eszköz feltétel rendszere, a megye legnagyobb 6-14 éves tanulói létszámmal rendelkező és egyetlen köznevelési típusú sportiskolai feladatokat is ellátó intézményében, a balesetveszélyesen rossz állapotban lévő udvari sportpályák és játszóudvar felújítása, az öltözők felújítása és a már meglévő műfüves pálya lefedése révén.
- SPORTUDVAR: a sportudvarban a meglévő kosárlabda pálya aszfalt szerkezetének bontását követően öntött gumi burkolat készítése szükséges (teljes rétegfelépítéssel). Tervezett szerkezet: 2,5 cm vastag vízáteresztő teherelosztó, rugalmas alépítmény készítése a meglevő alépítményre gumigranulátum, tűziszárított gyöngykavics és Poliuretan rugalmas kötőanyag keverékéből, helyszínen keverve, gépi bedolgozással. 8 mm vtg multifunkcionális tiszta EPDM granulátumos pálya készítése fektető célgéppel EPDM és poliuretán ragasztó keverékéből. A szükséges eszközökkel az intézmény rendelkezik, a beruházás kizárólag a pálya készítésére korlátozódik.
- JÁTSZÓUDVAR: A játszóudvaron füvesítéssel, gumitégla burkolat beépítésével és 3 db rögzített pihenő felület telepítésével az udvar akadály és balesetmentes kialakítása megoldható. Az udvar felújításának keretében az udvart határoló acél kerítés helyreállítása is megtörténik. Az érintett kerítés szakasz 410 fm hosszú. A kerítés elemeket túlnyomó részt javítani, korrózió mentesíteni és felületkezelni szükséges. A megsüllyedt kerítés elemeket újra pozícionálni, különleges esetben cserélni kell.
- MŰFÜVES SPORTPÁLYA ÁTALAKÍTÁSA FEDETT CSARNOKKÁ: A tornatermi foglalkozások kapacitás növelésének érdekében a meglévő műfüves kispályás futballpálya lefedésére hőszigetelt csarnok szerkezet készül. A csarnok építésével lehetőség nyílik a pálya egész évben történő használatára. A tervezett fedett pálya a meglévő (bővítésre kerülő) öltöző és vizes blokkokból rámpán keresztül fedett módon megközelíthető lesz. A tervezett csarnok az iskola épület északi oldalán helyezkedik el, a meglévő és használatban lévő pálya helyén. A csarnok szerkezet K-Ny-i tengellyel készül. Az épület befoglaló mérete 49 m x 24,5 m, mintegy 1200 m2 bruttó területtel rendelkezik. A rámpa fölött a meglévő acél szerkezet helyett új acél szerkezetű lefedés készül fémlemez fedéssel, acél oszlopokkal. Az átkötő folyosó nyitott. A tervezett csarnok 9 db 3 csuklós ragasztott fa tartószerkezettel készül. A ragasztott fa tartós elsődleges szerkezeten másodlagos tartó szerkezettel, fémfegyverzetű hőszigetelt szendvicspanelek kerülnek beépítésre . Az épület fűtését elektromos üzemű infra sugárzók biztosítják.
- ÖLTÖZŐK/VIZESBLOKKOK: a pinceszinten új öltözők és vizesblokkok létesülnek, a meglévő helyiségek rovására, azok felújításával. A testnevelő tanári terem bővítése további területtel bővül, a testnevelő pedagógusok megfelelő körülményeinek biztosítására. További két öltöző kialakításával (szükséges számú mosdó és zuhany létesítésével) biztosítható a tanulói létszámnak megfelelő öltözői kapacitás.
KEOP-2008-6.2.0/A - Fenntarthatóbb életmódot és fogyasztási lehetőségeket népszerűsítő, terjedésüket elősegítő mintaprojektek
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Regionális Fejlesztési Alap finanszírozásával valósul meg.
Közreműködő szervezet:
Környezetvédelmi és Vízügyi Minisztérium - Fejlesztési Igazgatóság
1012, Budapest, Márvány u. 1/C
Tel.: (01) 224-2500 Fax.: (01) 201-1008
www.fi.kvvm.hu
keop@mail.kvvm.hu
Hírek
Sajtótájékoztató - 2010. március 30.
2010.március 30-án 15 órától iskolánkba sajtótájékoztatót tartottunk a KEOP-6.2.0/A pályázattal kapcsolatban, melynek kedvezményezettjeként
9 900 000 Ft-ot nyert iskolánk. A sajtóeseményen megjelent az összes meghívott helyi média (Somogyi Hírlap, Kapos TV, Somogy TV, Kapos Rádió,
Enjoy Rádió) és iskolánk teljes vezérkara. Először Molnár Anna igazgató köszöntötte a meghívottakat, majd Dr.Borbély Csaba a Kaposvári Egyetem oktatási rektorhelyettese
méltatta sikeres és ötletes című pályázatunkat, és egyúttal felhívta figyelmünket a kerékpározás fontosságára. Ezután Bali Péter projekt menedzser rövid prezentációt
tartott a beruházás jelenlegi állásáról és bemutatta a terveket. A bemutatóban nagy hangsúlyt kapott, hogy ez az infrastruktúra egy egyedülálló háttér lehet a
környezettudatos gondolkodás kialakításában és nagy lépés egészségesebb életmódra való törekvés irányába.
Intézményünk egy 60 kerékpár tárolására alkalmas „vasparipa parkolóval” lesz gazdagabb, melyben öltözőket és zuhanyzókat, WC-ket alakítanak ki. A helyiséget beléptető
rendszerrel és biztonsági kamerával is ellátják.
|
|
Tudnivalók a projektről
Mit jelent a KEOP mozaikszó?
Környezet és Energia Operatív Program
A pályázatunk tartalma
A fenntartható életmódot és az ehhez kapcsolódó viselkedésmintákat ösztönző mintaprojektként az iskola
Tedd a kocsid a garázsba és járj drótszamárral munkába című pályázata 9 900 000 Ft-ot nyert egy 60 férőhelyes
fedett, zárt kerékpártároló építésére.
A kerékpártárolót a régi konyha területén alakítjuk ki mintegy 105 m2-en, kiegészítve két, több mint 17 m2-es öltözővel, zuhanyozóval,
WC-vel, rámpával, beléptető rendszerrel és biztonsági kamerával.
A beruházás tervezett indítása 2009.12.01., az átadás 2010.04.30.
TIOP-1.1.1-07/1-2008 - „Intelligens iskola megvalósulása a Kaposvári Egyetem Gyakorló Általános Iskola és Gimnáziumában”
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Regionális Fejlesztési Alap finanszírozásával valósul meg.
Közreműködő szervezet:
ESZA Társadalmi Szolgáltató Nonprofit Kft.
1134 Budapest, Váci út 45. "C" épület
Levélcím: 1385 Budapest, Pf. 818.
Telefon: (061) 298-0500
www.esza.hu
Tudnivalók a projektről
Mit jelent a TIOP mozaikszó?
Társadalmi Infrastruktúra Operatív Program
A pályázatunk tartalma
„Intelligens iskola megvalósulása a Kaposvári Egyetem Gyakorló Általános Iskola és Gimnáziumában” című,
TIOP-1.1.1-07/1-2008 pályázaton iskolánk 31 829 740 Ft-ot nyert digitális eszközök beszerzésére.
A pályázat időtartama: 2010.11.30. - 2011.05.15.
A pályázaton nyert eszközök:
- 43 db Iskolai PC csomag (PC és monitor)
- 18 db Tantermi csomag (interaktív tábla, notebook, projektor)
- 1 db Alkalmazás szerver
- 1 db WIFI csomag
- 2 db SNI I (nagyothalló) csomag
- 1 db SNI IV (vak) csomag
- 3 db SNI V (mozgássérült) csomag
A projekt célja:
Az új eszközök lehetővé teszik korszerű módszerek alkalmazását és ez által az oktatás színvonalának növelését.
Számítógép-állományának korszerűsítése a pedagógiai, mérés-értékelési, valamint adminisztrációs feladatok igényeinek megfelelő ellátása érdekében.
Tantermei 40%-ának ellátása Internet hozzáférési képességgel rendelkező interaktív prezentációs eszközökkel (digitális tábla, projektor).
A nevesített (gyengénlátó, hallássérült, mozgássérült) problémával küzdő sajátos nevelési igényű tanulók integrált oktatását segítő speciális informatikai eszközök biztosítása.
|
|
Hírek:
Sajtómegjelenés: Somogyi Hírlap - Megyei Körkép rovat, 2011. január
TÁMOP-3.3.10.B-12-2013-0008 - „Továbbtanulást erősítő kezdeményezések támogatása"
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg.
Közreműködő Szervezet:
ESZA Társadalmi Szolgáltató Nonprofit Kft.,
1134 Budapest, Váci út 45. "C" épület
Levélcím: 1385 Budapest, Pf. 818.
Telefon: (061) 298-0500
www.esza.hu
Tudnivalók a projektről
Mit jelent a TÁMOP mozaikszó?
Társadalmi Megújulás Operatív Program
A projekt tartalma:
A pályázat időtartama: 2013. szeptember 1. - 2015. június 30.
A Kaposvári Egyetem a TÁMOP-3.3.10.B-12-2013-0008 azonosítószámú, „Komplex továbbtanulást elősegítő eszközrendszer kidolgozása
és alkalmazása a Kaposvári Egyetem Gyakorló Általános Iskola és Gimnázium hátrányos és halmozottan hátrányos tanulói körében”
című pályázattal 30.000.000 forint támogatást nyert.
Az elnyert támogatás esélyt nyújt intézményünk 30 hátrányos és halmozottan hátrányos helyzetű, 9-12. évfolyamos diákja számára a
középiskolai tanulmányaik eredményes befejezésére és a felsőoktatásban történő továbbtanulásuk sikeres megvalósítására.
Céljaink, a befogadó iskolai környezet kialakítása, a felzárkózást biztosító szolgáltatások megvalósítása kiemelt fontossággal
bír a célcsoporthoz tartozó gyermekek iskolai sikerességének növelésében, kudarcaik csökkentésében. A tanulók személyiségközpontú
fejlesztését, mentorálását 6 mentortanár, az egyéni igényekre épülő szaktárgyi felkészítéseket 8 szaktanár végzi. Szaktárgyi
felkészítést a kötelező érettségi tárgyakból (magyar nyelv és irodalom, matematika, történelem, idegen nyelvek) illetve
informatikából biztosítunk.
A pályázat támogat közösségi és szabadidős programokat, különböző szakmai és társadalmi szervezetekkel megvalósítandó közös
tevékenységeket, melyek segítik a kitűzött cél elérésén túl egy olyan közösségi háló kialakítását, mely a pályázat eredményeinek
továbbviteléhez, fenntartásához biztonságos alapot nyújt majd.
Pályázatba bevont pedagógusok:
- Mentorok:
- Filotás Zsuzsanna
- Horváth Zsuzsanna
- Márkó Katalin
- Sabján Tamásné
- Sápi Zoltánné
- Szaktanárok:
- Borbényi Andor (matematika)
- Farkas Jánosné (angol nyelv)
- Filotás Zsuzsanna (magyar nyelv és irodalom)
- Horváth Edit (angol nyelv)
- Márkó Katalin (német nyelv)
- Némethné Hamar Anikó (francia nyelv)
- Szabó Bálint (történelem)
- Szijártó Csaba (informatika)
A pályázat nyilvánosságra hozott anyagai (PDF):
- Szakmai beszámoló 2015. április [340KiB, PDF]
(Fotók a programokról)
- Szakmai beszámoló 2015. március [338KiB, PDF]
(Fotók: Nemzeti Ünnep,
Somogyi emlékhelyek)
- Szakmai beszámoló 2015. február [205KiB, PDF]
- Szakmai beszámoló 2015. január [341KiB, PDF]
(Fotók: Educatio kiállítás,
Színház, Sziklakórház
)
- Szakmai beszámoló 2014. december [359KiB, PDF]
- Szakmai beszámoló 2014. október [354KiB, PDF]
(Fotók a programokról,
Workshop)
- Szakmai beszámoló 2014. szeptember [406KiB, PDF]
(Fotók a programokról)
- Szakmai beszámoló 2013. december - 2014. május [143KiB, PDF]
(Fotók a programokról,
Workshop,
Kirándulás Siófokra)
- Szakmai beszámoló 2013. december [359KiB, PDF]
- Szakmai beszámoló 2013. szeptember - november [259KiB, PDF]
(Fotók a programokról)
- 2013. november: Szakmai beszámoló a KE nyílt nap programról [405KiB, PDF]
- 2013. szeptember: Emlékeztető a szervezett programokról [290KiB, PDF]
- 2013. szeptember: Szakmai beszámoló [228KiB, PDF]
- 2013. szeptember: Tanulói beszámoló a Globe programhoz [142KiB, PDF]